SimBT

İNSAN KAYNAKLARI

İŞ OLANAKLARI

İçerik Geliştirme Uzmanı


  • Üniversitelerin tercihen Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (BÖTE), Matematik, Fizik, Kimya vb. bölümlerinden mezun,
  • En az 2 yıl içerik uzmanlığı yapmış,
  • Eğitim Teknolojileri alanındaki gelişmeleri yakından takip eden,
  • Yazılım ürünleri ve ürün test süreçleri hakkında bilgi sahibi,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış adaylarla tanışmak istiyoruz
  • Takım ruhu ve çalışmasını benimseyebilmesi
  • Kavrayabilme ve Yaratıcı düşünme gücüne sahip olması,
  • Dikkatli ve sorunlara çözüm üretebilen yapıda olması,
  • Araştırma, değerlendirme ve rapor yazma becerisine sahip olması,
  • Tasarım yapabilme yeteneğinin olması,
  • İletişim becerisi yüksek olması,
  • Microsoft Office programlarını kullanabilmesi, teknik yayın ve dokümanları anlayacak seviyede İngilizce bilmesi (tercih sebebidir)
  • Karşılaşılan sorunlara acil ve yapıcı çözümler üretebilmesi.

 

İş Tanımı:

 

  • Hazırlanacak konuların içeriklerinin araştırıp analizini yaparak gerekli ses, metin ve animasyonun tasarımını yapmak,
  • Konuların anlatımını oluşturan metini hazırlamak,
  • Konuların anlatımını oluşturan ses ve animasyonun hazırlanmasını sağlar ve hazırlandıktan sonra kontrolünü yapmak,
  • Proje kapsamında yer alacak konunun anlatımında kullanılması için tasarlamış olduğu ses, metin ve animasyonu birleştirerek ürünü tamamlamak,
  • Modelleme ekibinin istediği her türlü bilgi ve malzemeyi sağlamak,
  • Eğitim senaryolarını tasarlamak ve oluşturmak; e-öğrenme eğitim içerikleri oluşturmak
  • Modelleme Ekibine model üretimi için eğitim içeriklerinden iş oluşturmak,
  • Modelleme Uzmanlarına iş atamak, süreçleri yönetmek,
  • Hazırlanan senaryoları e-öğrenme formatına dönüşünceye kadar gerekli süreçlerin takip etmek ve analizini yapmak.
  • 2 boyutlu animasyonların çizilmesini ve 3 boyutlu animasyonların yerleştirilmesini Animasyon Uzmanından istemek,
  • Hazırlanan içeriklere göre seslendirmeleri seslendirmenden talep etmek,
  • Hazırladığı konuya son kullanıcıdan gelecek olan yorumlarlar neticesinde düzeltmelerin ve iyileştirmelerin yapılmasından ve yaptırmak,
  • Yapılan düzeltmelerin, istenilen şekilde olup olmadığını kontrol etmek.
  • Adobe Photoshop ve XML'e hakim olmak.

 

Stajyer (Endüstri Mühendisi, İstatistik, Matematik) (SimBT-STJ-001)

• Endüstri Mühendisliği, Matematik veya İstatistik bölümünde okuyan,
• 2-3. ve 4. Sınıf öğrencisi olan,
• Proje Yönetimi, Süreç Yönetimi veya Kalite Güvence Kontrolü üzerinde kendini geliştirmek isteyen,
• İstatistiksel analizlere hakim,
• Exceli iyi derecede kullanabililen,
• Macro bilen,
• Analitik düşünebilen,
• Yazılım Mühendislik Süreçleri konusunda bilgisi olan adayların başvurusunu bekliyoruz.

Teknik Yönetici Adayı (SimBT-TYA-001)

  • Üniversitelerin Bilgisayar Mühendisliği bölümlerinden mezun,
  • İleri düzeyde İngilizce bilgisine sahip,
  • Nesneye yönelik programlama bilgisi olan,
  • C/C++ dilini iyi düzeyde bilen,
  • Sanal Gerçeklik (Virtual reality ve Augmented reality) uygulamalarında deneyimli,
  • Visual Studio .NET ve/veya Borland C++ Builder geliştirme ortamlarında deneyimli,
  • Grafik/multimedia programlama, Unity 3D, OpenGL ile Shader programlama bilgi ve deneyimi olan,

Yazılım Mühendisi (SimBT-YM-001)

Yazılım Mühendisi Ref: SimBT-YM-001

    3B Grafik (“Computer graphics”) teknikleri ve OpenGL/Direct3D programlama konularında deneyim sahibi olmak
    İleri düzeyde C++ deneyimine sahip olmak
    Simülasyon ve/veya oyun projelerinde deneyim sahibi olmak
    Araştırmacı ruhlu, keşfetmeye ve gelişmeye açık, tek başına problem çözme becerisine sahip olmak, inisiyatif alabilmek, takım çalışmasına yatkın olmak, esnek çalışma saatlerine uyabilmek
    İngilizceye hakim olmak
    Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak veya minimum 3 yıl askerlik ile ilişiği bulunmamak

3B Modelleme Uzmanı (SimBT-MU-001)

3D Modelleme Tasarım ve Geliştirme Uzmanı Ref: SimBT-MU-001

    3D Studio Max ve/veya Maya programı bilgi ve tecrübesine sahip olmak
    3D tasarım ve düşünme yeteneğine sahipolmak
    Modelleme, animasyon ve rendering konusunda deneyimli olmak
    Yaratıcı, hayal gücü geniş, sanatçı ruhlu, keşfetmeye ve gelişmeye açık, takım çalışmasına yatkın olmak, esnek çalışma saatlerine uyabilmek

BAŞVURU İÇİN ÖZGEÇMİŞİNİZİ İLGİLİ REFERANS KODU İLE BİRLİKTE SAĞ TARAFTAKİ BOŞ ALANLARI DOLDURARAK GÖNDERİNİZ.